Prevzem prevoda
Veseli smo, če nam naročnik ob zaključku prevajalskega procesa da informacijo o tem, kako sta prevod in celoten prevajalski proces izpolnila njegova pričakovanja.
Morebitne predloge skrbno upoštevamo in se uskladimo glede terminologije. Dobro sodelovanje z naročnikom je pogoj za kakovostno prevedena besedila.
Preberite opombe prevajalca
-
Prevajalec, strokovni bralec in/ali lektor pogosto odkrijejo kako vsebinsko napako, napačen datum, avtorja ... Ker niso avtorji besedila, tega ne smejo popraviti, zato naročnika opozorijo z opombo v besedilu ali v e-sporočilu.
-
Ker želite kakovosten prevod, ste določili kriterije, ki jih mora prevajalec upoštevati. Kljub temu tudi vi kot naročnik premislite o njegovih opombah v prevodu.
-
Cilj vseh sodelujočih v procesu prevajanja je brezhiben prevod in še dodaten par oči lahko odkrije kakšno nepravilnost ali pa predlaga boljšo možnost, glede na jezik prevoda.
Ne pozabite na odkrito povratno informacijo
-
Prevedeno besedilo skrbno preglejte in sporočite prevajalski agenciji svoje pripombe in morebitne popravke. To ne pomeni, da ste »sitni« – tako boste izboljšali kakovost prihodnjih prevodov.
-
Prevajalec bo vaše predloge vnesel v terminološko bazo in naslednjič bo v besedilu pravilen izraz, ki ste ga predlagali sami.
-
Najslabše je, če se naročnik zaradi neustreznih izrazov samo jezi in jih v naglici popravlja sam, prevajalski agenciji pa ne da povratne informacije. Ob naslednjem prevajanju se bo zgodba ponovila ...
Zahtevajte popravek slabega prevoda
-
Če ste s prevedenim besedilom nezadovoljni, zahtevajte, da ga agencija popravi.
-
Vendar bodite previdni: če je slab že original, bo prevod težko boljši. In če ste zahtevali nenormalno kratek rok, se boste tudi težko pritožili.
Imate vprašanja? Pokličite nas ali nam pišite!
Za dodatne informacije in naročilo prevoda nas pokličite na telefonsko številko 01 541 00 33 oziroma 030 650 255 ali pošljite e-sporočilo na e-naslov prevodi@lingula.si.
Pošljite mi ponudbo

Mateja Stružnik, vodja izobraževanja, mateja@lingula.si